Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.


TeCOMM is the premium Eastern European event 100% dedicated to the eCommerce industry. Each year, this complex event brings together key industry players, influencers, eshop owners, marketing and eCommerce professionals with the aim to educate, inspire and find practical solutions for the challenges faced every day.

The main theme of TeCOMM is Haute Couture your eCommerce business which proposes a new approach beyond the standard eCommerce that we all know. The theme focuses on attention to details, shopping experiences adapted to consumers, quality products, eCommerce platforms or the balance between requirements and results.

More than 40 speakers offer insights and strategies that led to success through interactive presentations, practical workshops and debates. TeCOMM is a must in your agenda and is the event that you must not miss!

Experiența de consumator s-a schimbat odată cu tehnologia, a cărui impact devine vizibil în fiecare zi. „Tehnologia este peste tot, iar experiența de consumator s-a schimbat în timp. Oamenii nu mai simt nevoia să fie proprietari, ei înțeleg că se pot folosi de bunurile altora pentru a rezolva o situație.”, declară Paul Papadimitriou. „Experiențe! Oamenii vorbesc despre asta. Ne amintim experiențe și nu tehnologie pentru că ne place să credem că suntem singulari, avem nevoie de experiențe. Este totul despre călătorie!” continuă Papadimitriou, speaker în cadrul evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo.

Deși tehnologia aduce beneficii constante fiecărui utilizator, profesioniștii în comerțul electronic încearcă să găsească metode de a crea experiențe departe de lumea virtuală. „Trebuie să ne raportăm la frumusețea care ne înconjoară, nu să le arătăm lumea pe o tabletă”, a declarat Jonathan Chippindale, directorul renumitei companii de marketing Holition cu sediul în Marea Britanie. „Online-ul acoperă doar o parte di client. Trebuie să fii omnichannel.”, a declarat Florinel Ioan Chiș, Director Executiv Asociația Română a Magazinelor Online.

Mă bucură eforturile de omnichannel, realizate de câțiva jucători cunoscuți, în ambele sensuri. Avem și retaileri offline care au investit foarte mult în online și acest lucru se vede prin traficul generat (și nu numai), dar și explozia altora din online în offline prin numeroasele soluții de pick-up point-uri deschise în ultima perioadă.”, a declarat Ionuț Grossu, Managing Director și Co-fondator Service Return.