Virtual call-center
Ce este?
Call-Center- ul Virtual este o soluţie ultra-performanta de call-center bazata pe tehnologia VoIP, gazduita pe serverele noastre si perfect customizabila nevoilor tale.
Tehnologia VoIP permite efectuarea de apeluri catre orice alt sistem de telefonie, mobil sau fix, tradiţional sau VoIP, folosind reteaua Internet. Astfel, Call-Center- ul Virtual are toate capabilitatile unui Call-Center clasic la doar o fracţie din costuri si este usor integrabil cu orice alta platforma software existenta.
Cu Virtual Call-Center poti investi timp si resurse in ceea ce conteaza cu adevarat: clienţii tai.
Beneficiari (Pe cine ajuta?)
- Afacerea ta are un centru de contact pentru relaţii clienţi, rezervari sau suport tehnic?
- Conduci o echipa de Telesales cu scopul de a genera vanzari prin telefon?
In oricare dintre cele doua situaţii te afli, soluţia noastra iţi va susţine, urmari si gestiona cozile deapeluri si agenţii astfel incat sa beneficiezi mereu de cea mai inovativa tehnologie si sa te concentrezi peactivitaţile de baza ale afacerii tale.
5 semne critice care arata ca ai nevoie de un Call-Center
- Pierzi apeluri de la clienţi: Un apel pierdut poate inseamna un client pierdut.
- Agenţii de call-center utilizeaza telefoane individuale: Un agent nou inseamna inca un numar
nou. Toate numerele de telefon sunt expuse pe website-ul companiei intr-o lista interminabila
iar clienţii le apeleaza aleatoriu. - Nu ai deloc vizibilitate in activitatea agenţilor: Nu poti urmari activitatea agenţilor sau statistici
legate de numarul de apeluri recepţionate sau pierdute - Nu exista nicio automatizare sau integrare cu sisteme existente: Nu poţi derula campanii
telefonice automate; nu recunosti clientul care a sunat, nu exista istoric client, etc. - Nu poţi inregistra convorbirea telefonica.
Ce beneficii aduce?
Cresterea Vanzarilor
Nu se mai pierd apeluri de la clienti sau daca acestia vor sa fie contactati, nu mai poti uita sa ii suni. Statisticile oferite de Call-Center- ul Virtual oferta informatii precum: tipologie clienti, motiv de abandon, comportament agent, varfuri de activitate, etc. Toate acestea pot fi utilizate in avantajul afacerii tale, pentru a afla cum sa iti cresti vanzarile.
Imaginea companiei este imbunataţita
Clientii apreciază mereu sa li se recunoasca numarul de telefon, sa sune intr-un call center profesionist, sa aiba un timp de reacție scurt la solicitările lor. Toate acestea le ofera încredere în a vă alege ca parteneri.
Costuri reduse
Scapă de achiziţia de echipamente, precum si de intretinerea lor, reducand semificativ costurile. Solutia de Call-Center Virtual reprezinta doar o mica parte din costurile unei solutii clasice cu echipamente hardware si creste odata cu afacerea ta, fara costuri aditionale de upgrade sau implementare.
Rapid – Simplu – Eficient
Obţine numere noi de telefon, locaţii, linii telefonice şi extensii în aceeaşi zi. Cu Virtual Call Center nu vei fi nevoit să aştepţi pentru livrarea si instalarea componentele hardware. Locaţii aflate în zone georgrafice diferite, echipe şi angajaţi care lucrează de la distanţă: nicio problema!
Angajaţii tăi pot vorbi la telefon, tine meeting-uri online sau trimite mesaje si faxuri colegilor din alte locatii. De acum, distanţele nu mai contează, echipele pot colabora indiferent de locul în care se află.
Intreaga soluţie Virtual Call Center poate fi adminstrată de pe desktop-ul sau device-ul mobile pentru toţi utilizatorii de-al lungul tuturor locaţiilor. Este o soluţie integrată, administrată virtual. Ai control total cu ajutorul unei interfeţe simplu de utilizat.
Vizibilitate si Monitorizare in timp real
Call-Center- ul Virtual Inovo oferă în timp real o vedere de ansamblu pentru utilizatorii autorizaţi si asupra tuturor activităţilor care au loc in cadrul centralei telefonice, dand posibilitatea unui supervisor autorizat sa intervina pe loc daca este necesar. In plus, Call-Center- ul monitorizează şi generează rapoarte detaliate privind performanţele centralei telefonice, disponibile supervizorilor de Call-Center si managementului companiei. Fiind o soluţie virtuala, noi ne ocupam de tot ce inseamna upgrade sau mentenanţa iar tu te poţi
concentra pe afacerea ta fara grijile legate software-ul sau hardware-ul de call-center.
Suport tehnic specializat 24/7
Chiar si dupa ce Call Center-ul este implementat, echipa Inovo îţi ofera suport 24/7 la cerere, inclusiv mentenanţă preventivă, asistenţă de corecţie, suport tehnic specializat, fara costuri suplimentare!