MiniCentrala Telefonica VoIP de la Inovo Solutions
Teleconferinta
Mai multi interlocutori pot comunica simultan de pe telefonul interior, fix sau mobil, conectat la Mini Centrala Telefonica VoIP; se pot crea un numar nelimitat de teleconferinte, securizabile cu un cod PIN.
Click2Call
Posibilitatea de a efectua apeluri telefonice cu un singur click. Platforma poate interoga agenda telefonica locala, o baza de date a partenerilor de afaceri sau poate fi integrat intr-o solutie deja existenta la client (de exemplu solutii de tip CRM).
Call Recording
Permite inregistrarea apelurilor telefonice pe care le fac clientii prin intermediul Mini Centralelor telefonice VoIP. Convorbirile inregistrate se salveaza pe un suport de stocare intern sau extern si permite accesul pe nivele ierarhice la convorbirile stocate, folosind un browser web.
Interactive Voice Response IVR
Ofera un sistem avansat de tratare a apelurilor prin care se permite utilizatorilor sa navigheze intr-un meniu de optiuni prin tastarea unui numar dintr-o plaja de optiuni (de exemplu: Apasati tasta 1 pentru Vanzari, apasati tasta 2 pentru Suport).
Self Service Platform
Clientii isi pot defini utilizator si parola in Platforma informatica de management si administrare a Mini-Centralelor telefonice VoIP, intr-o sectiune pusa anume la dispozitia lor. Pe baza de utilizator si parola, acestia vor putea realiza actiuni precum:
• Vizualizare optiuni existente
• Inchidere de extensie existenta
• Alocare extensie existenta pe anumite optiuni sau numere de telefon
• Vizualizare activitate operatori call center
• Vizualizare trafic consumat
• Vizulalizare factura
Ascultarea apelulurilor in timp real
Permite „spionarea” unui apel in derulare, realizat de catre unul dintre operatori.
Ascultarea apelulurilor in timp real
Oferă un sistem de expediere a mesajelor de tip SMS către un grup de destinatari predefinit sau format dinamic pe baza interogării unor sisteme informatice terțe.
Nu mai sta pe gânduri!
Mini Centralele Telefonice VoIP de la Inovo Solutions iti vor permite integrări nelimitate în cadrul infrastructurii tale IT, de la sisteme ERP, CRM pana platforme on-line de e-commerce!
- Reducerea cheltuielilor energetice 89%
- Cresterea satisfactiei clientilor 98%
- Cresterea eficientei operationale 37%
Ce beneficii aduce?
Cresterea Vanzarilor
Nu se mai pierd apeluri de la clienti sau daca acestia vor sa fie contactati, nu mai poti uita sa ii suni. Statisticile oferite de Mini Centrala Telefonica VoIP oferta informatii precum: tipologie clienti, motiv de abandon, comportament agent, varfuri de activitate, etc. Toate acestea pot fi utilizate in avantajul afacerii tale, pentru a afla cum sa iti cresti vanzarile.
Imaginea companiei este imbunataţita
Clientii apreciază mereu sa li se recunoasca numarul de telefon, sa sune intr-un call center profesionist, sa aiba un timp de reacție scurt la solicitările lor. Toate acestea le ofera încredere în a vă alege ca parteneri.
Costuri reduse
Mini Centrala Telefonica VoIP de la Inovo Solutions are cele mai mici costuri de operare din punct de vedere energetic.
Rapid – Simplu – Eficient
Mini Centrala Telefonica VoIP poate fi adminstrată de pe desktop-ul sau device-ul mobil pentru toţi utilizatorii de-al lungul tuturor locaţiilor. Este o soluţie integrată, administrată centralizat. Ai control total cu ajutorul unei interfeţe simplu de utilizat.
Vizibilitate si Monitorizare in timp real
MiniCentrala Telefonica VoIP oferă în timp real o vedere de ansamblu pentru utilizatorii autorizaţi si asupra tuturor activităţilor care au loc in cadrul centralei telefonice, dand posibilitatea unui supervisor autorizat sa intervina pe loc daca este necesar.
Suport tehnic specializat 24/7
Chiar si dupa ce finalizam configurarea Mini Centralei Telefonice VoIP, echipa Inovo îţi ofera suport 24/7 la cerere, inclusiv mentenanţă preventivă, asistenţă de corecţie, suport tehnic specializat, fara costuri suplimentare!