Consultanta telefonica

Trimite numarul tau de telefon si te sunam noi.

Program: Luni - Vineri de la 09:00 la 18:00

Multumim!
Te vom contacta in cel mai scurt timp.

Andrei Ivănoiu, Inovo Solutions: Investim foarte mult în API-uri și automatizare.

  • 1000+ participanți
  • 40+ speakeri locali și internaționali
  • 53% dintre români fac cumpărături online cel puțin o dată pe lună
  • 46% dintre români încă nu au încredere în magazinele online

Ediția de 13 ani a GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrală și de Est, a avut loc la București între 29-30-31 mai și a reunit peste 1000 de participanți unici în cele 3 zile de conferință. Brian McBride, Peep Laja și Karl Gilis au fost doar câțiva dintre specialiștii recunoscuți la nivel global care au urcat pe scena evenimentului. În premieră, GPeC & iSense Solutions au prezentat Studiul de Piață E-commerce cuprinzând cele mai noi cifre despre comportamentul consumatorilor online din România, cât cheltuiesc și ce tipuri de produse cumpără cel mai mult.

Mai mult de 40 de speakeri internaționali și români au participat anul acesta la GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online desfășurat la București, în zilele de 29-30-31 mai 2018.

Inovo la GPeC SUMMIT 2018

100 de specialiști în E-Commerce & Marketing Online au participat la Masterclass-urile GPeC susținute de Jeff Sauer și Karl Gillis

Cea de-a treia zi a conferinței s-a încheiat cu mult conținut premium, aplicat, dedicat magazinelor online și specialiștilor în marketing digital.

Sold out cu mult înainte de eveniment, Karl Gillis și Jeff Sauer (fondatorul Jeffalytics) au susținut câte un masterclass de 6 ore în care au discutat în profunzime despre optimizarea conversiilor, respectiv Google Analytics.

Alte patru workshop-uri, cu accent pe GDPR, User Experience și Marketing online s-au desfășurat, în paralel, în ultima zi a evenimentului.

În plus, magazinele online au avut ocazia să discute față în față cu principalii furnizori de servicii e-commerce în cadrul GPeC E-Commerce Expo. 22 de expozanți și-au prezentat activitatea și au intrat în contact cu peste 500 de reprezentanți ai magazinelor online pentru a discuta oportunități de colaborare.

“Mulțumim tuturor celor peste 1.000 de participanți care ne-au fost alături în cele 3 zile de GPeC SUMMIT și ne bucurăm că am contribuit încă o dată la dezvoltarea afacerilor online prin content de calitate, așa cum facem de 13 ani”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.